Cansun_133 1.5 aylık hamileyim iliski sonrası kanamam oldu silince geliyor hafif çok korkuyorum birsey olmuş mudur
guzelanne01_ Cansun_133 tabiki panik yapma canım ama Doktorunu aramalısın ve acile gitmelisin gelen kanama neden gelmiş bakılmalı
Mine34 Cansun_133 ilişkiden sonra kanama herkesten duyuyorum tabiki bende de oldu bendeki hafifte deildi birden yataga kan boşaldı ama çok şükür bi sıkıntı olmadı umarım sende de olmaz acile bir git istersen için rahat eder
Seydaamuratt Cansun_133 bende de olmuştu. Doktora gittik ilaç verdi iğne yaptılar ve ilişkiyi yasakladı doktor. Kanama alanı oluşmamış o zaman tehlikeli olabilirdi dedi. Vakit kaybetmeden gidin doktora.
Hrdl Melek___ böyle bişeyi diyip neden kafa karıştırıyonuz belki düşük riski var kafanıza göre gitmeyin diyosun
guzelanne01_ Melek___ ne deneyimi ya ne saçma bi durum,Bende 5 gebelik yaşadım asla deneyimim var diyemem Normalde kimseye karışmam ben zaten ama sizi dinleyip gitmezse ya düşük olursa bu vebali nasıl alabiliyorsunuz!!
Hrdl Melek___ saçma yorumlar yapmayı bırak o zaman boş konuşup kafa karıştırmaktan başka bişey yaptığın yok !!!!
Cansun_133 Mine34 evet bende çok yok silince geldi ama yarin gidicem hastaneye inşallah bir şey yoktur
Melek___ guzelanne01_ devam etmesse kanama neden gitsin devam ederse git yazdım iyi okuyun yorumu siz mi sordunz soruyu sizi ilgilendirmez
Hrdl guzelanne01_ böyle gereksiz insanların yorumunu kaile almamak lazım devam etsin etmesin doktora gidip gözükmesi lazım doktor bişey yok derse içi rahatlar
Hrdl guzelanne01_ aynen camım benim de kanamam oldu 10 haftalık hamileyim 2,3 gün önce doktora gittim düşük riski var
guzelanne01_ Melek___ ya devam etmesimi var benim kanamam 1 kere oldu sabah düşük yaptım saçmalamayın lütfen gayet iyi okudum hatta 3 kere okudum acaba bu kişi iyimi diye!!!
Melek___ guzelanne01_ kanama değil leke insanları strese sokmayın ben gerekeni söyledim. Endişe etmesin kanama olur ve artarsa tabiki gtsn. Yazdım zaten progestana başlatr doktor isterse. Düşük tehlikesi bende yaşadım o süreçleri biliyrm neden kızı telaşlandriym
Melek___ Hrdl post sahibinden başka herkesin bı yorumu var benim düşüncelerimi desteklemek zorunda değilsiniz saygı duysanz yeterli . Hepimiz hamileyz dikkat edin konuşmalarınıza lütfen