Kızlar selam. 22+3 haftalık gebeyim bugün, dün doktor kontrolüm vardı detaylıdan sonra ilk kez. Kiloma baktı 53 ile başladığımı düşünerek ses etmemişti ama ben 50 ile başladığımı söyledim ve kadın şok oldu. 7 kilo mu aldın 5 ayda diye ama bana ve çevremdekilere normal geliyor(boyum 167). Hani bakıyorum aynaya önümde bi bebek var karnımda çok yok diğer gebelere oranla, nereme aldım diye sormuyor değilim ama yani 7 kg çok mu. Totalde 14-15 kg alabilirim diye bakıyordum çünkü baya zayıf başladım. He bu arada Ben yazın kilo verip kışın alanlardanım yani hamile olmasaydım da şu an 53lerde olurdum, her kış böyle olur yazın sıcakta yiyemem yemek ondan veririm. Sizce çok mu sizler nasıl gidiyorsunuz?