Aysegul34_16 kısmet değilmiş verende alanda Allah kuzum kimileri çok ister olmaz kimileride düşsün diye yapmadığını bırakmaz sapa sağlam doğar onun alacak nefesi yokmuş bende iki kez başıma geldi üzüldümde yiprandimda ama ne oldu hiç birşey şimdi yine hamile kaldım sen şükret ki gebeligine engel bi sorunun yok kendini suçlamayı bırak ve bol bol dua et annelik sana çok yakışacak 😊