3kuzuAnnesiyim esraEb kizlar kusura bklayin gözum agrio bakamiom tablo var postöarimda bakabilirsiniz
Sahradmla 3kuzuAnnesiyim evet erkek çıkıyor belli olmaz inşallah tutar ya ♥️ benimde 2 kızım var anlıyorum seni rabbim nasip eder inşallah gönlümüzdekini ♥️
3kuzuAnnesiyim Sahradmla evt biliom cunku cin takvimine bakmistim hamile kalmadan once ben eylul ve ekim istiodum gebelik iki ayida erkk gosteriodu.
Sevde- Sahradmla Çin takvimi benimde tuttu şansa😁 etrafımda tutmayanı görmedim normalde inanmam ama tesadüfmü desem bilemedim😁
2boysmoms 3kuzuAnnesiyim Canımmmm senle ben çok umutluyuz 🤲🏻😂 inşallah allahım gönlümüze göre versin ❤️❤️❤️❤️
2boysmoms Sahradmla Bana da bakabilir misin rica etsem Normalde 25 kasım sat ama bebekle uyuşmuyor doktor 30 kasım de dedi artık Doğum tarihimde 24.07.1995 İki şekilde de bakar mısın rica etsem
civcivsuyum Sahradmla benim Çin takvimi yüzük makas bıçak testi falan hepsi erkek çıkmıştı ve erkek oldu 😂😂
Pekii Sahradmla tamam 😅 benim doğum tarihim 13.08.1993 ilk gebelikteki son adet tarihim 28 Mart 2019 du Şimdiki gebelikteki son adet tarihim 26 Ocak 2023 hesapla bakalım canım ikisini de ne çıkacak 🥰🌸
Arzum_aktn0 Sahradmla benim ilk gebeliğim 13. Haftada doktor kiza benziyor demişti ama çin takvimine göre erkekti. İlerleyen haftalarda erkek olduğu anlaşıldı 😂 bende de tuttu yani🤩
3kuzuAnnesiyim Arzum_aktn0 hade darisi basima 2 gebeligime kiz diodu kizlarim oldu buna erkk diodu doktor kiz dedi bakalim ynilmis olmasini umuyorum