iremasmahan06 Esra_57 yoktu normal dedi doktor yavas yavas sancilar baslar artik dedi ama acilmam yoktu
Novamom_ Egeandmom ay bende merak ediyorum açıkçası 37+3 üm 10 gün sonra gel çatı değerlendirmesi yapıcaz dedi yani o zaman 38+6 oluyorum bakalım nolcak
Rakibeozturk Egeandmom bugün oldum hiç bir şekilde acı olmadı bende sadece kendimi sıkmışım doktorum rahat olmamı soyledı gevşememi söyledi vs farkında değildim kendimi sıktığımın ama sıktığım halde bile acı hissetmedim