Egeandmom 2 hafta sonra çatı muayenesi olacağım. Tecrübelerinizi yazar mısın. Nasıl yapılıyor acı oluyor mu🤭
seymaatk13 Egeandmom Sakin kalırsan ve kasmazsan hiç acımıyor canım sadece hafif yanma oluyor iki elle muayene etti eldivene jel sürerek korkma 😇
Egeandmom seymaatk13 smear testi yaptırmıştım geçen sene o zaman o alet canımı acıtmıştı onla yapar yine diye korkuyorum🥹
seymaatk13 Egeandmom yok canım daha neler 😅 o ayrı bu ayrı iki eline eldiven giyip jel sürüyor sonra alttan muayene ediyor
iremasmahan06 Egeandmom ben ilk cati muanesini 25. Haftada aniden sancim tutunca oldum hic korkularacak birsey yok cok kısa sürüyor acımıyor bile
ikicocuklubiranne Egeandmom hiç korkmayın birkaç saniye sürüyor. İki parmakla yapıyor doktor muayeneyi. Sıkmayın kendinizi yeterli.
Egeandmom seymaatk13 ne biliyim yaa😁 çatalda mı bakıyor. Çatal görünce ben bi utanıyorum geriliyorum😁
seymaatk13 Egeandmom evet çatala çıkıyorsun orda bakıyor insan haliyle utanıyor ama yapacak bir şey yok doğanın kanunu ☺️