Burcufunda aselirmak3406 çok çok geçmiş olsun Allah size bağışlasın inşallah tez zamanda atlatırsınız. Bi tanıdığım prematüre bebek 4 yaşında ama hiç prematüre demezdim 700 gr doğmuş maşallah çok iyi bakılmıştı süreç zor tabiki ama atlatıcaz inşallah