Burcufunda aynı durumdayız. Suyum geliyor, bebeğimin kilosu 3 haftadır 1600-1700 arası. 33+5 günlük olduk. 34 te alırız dediler. 4 doz ciğer geliştirici yaptırdık farklı haftalarda. 2 doz ocakta 2 doz şubatın başında yapıldı. Magnezyum beyin geliştirici dedikleri serumdan taktılar 12 saat. Bana da kilodan ötürü küveze girer yüksek ihtimal diyorlar çünkü bu bebekler ödemi de atınca daha da düşecek kilosu. Ama korkmayın, stres yapmayın. Çünkü ona orada çok güzel bakacaklar bunu düşünün. Bebeğiniz gelene kadar sizde toparlanırsınız, bebeğinizde inşallah en sağlıklı şekilde size verilecek. Gidip görebileceksiniz. Bebeğiniz toparladığında alacaksınız zaten. Bunları düşünüp bebeğinizi daha da etkilemeyin güzel düşünün ki güzel olsun 🍀 inşallah sağlıkla direkt kucağınıza alırsınız 🍀