Nskmkk valla canim bizde hesaplamalara göre hep 18 ekim dendi bu hafta son kontrolde bebekk 4gün daha öndr büyük dedi yanlis hatirlamiyorsam 2 cm oldu demisti sonra dogumtarihini 14 ekime aldilar:) bu arada ben yurtdisinda yasiyorum bilmiyorum burda hemen dogum tarihini söylüyorlar