Merhaba kızlar,
10+3 tahmini 2 ekim görünüyor.
İlk bebiş🌸
Tsh hormonun yüksek çıktı biraz tiroid ilacına başladım.
D vitaminim 10 cıktı onun içinde sprey başladık.
Birde idrarda enfeksiyon çıktı.Tek kullanımlık bir toz eritme ilacı verdi.
Bende durumlar böyle 😊 İkili test yaptıracak mısınız?