Gns-gur 32+0 da aldıgınız rapor çalışabilir raporu oluyor. Daha sonra 37+0da gidip çalışamaz raporu alıyorsunuz. Siz ister 37de doğurun ister 40. Haftada doğurun sgk’ya göre 37. Haftada resmi olarak doğum iznine ayrılmış gözüküceksiniz.
Geriye dönük 90 gün sigorta yatısınız varsa parayı almaya hak kazanıyorsunuz. İşyerinize/muhasebecinize parayı toplu almak istediğinizi söylerseniz tüm izinler bitiminde toplu olarak hesabınıza geçer. E-devlet üzerinden yatırılcak parayı görebilirsiniz 🙏🏻