Mamikooommm Kızlar ben asgari ücretli çalışanım ve 10 güne kadar doğum yapacağım inşallah. Bu süreçte sigortadan yatacak parayla ilgili nasıl bir yol izlemem gerekiyor? Bundan faydalanan var mı? Bilgilendirebilir misiniz?
Mrvrgn Ben faydalandim erken dogum yaptim ben dogumdan sonra raporumu calistigim yere verdim ve onlar herseye basvurdular 10.500 lira para aldim devletten Mamikooommm
Azrayavuz Mrvrgn daha fazla almanız gerekmiyor mu ya da erken doğum yaptığınız için mi öyle yattı çünkü 2023 asgari ücretine göre yatması gereken rakam 23 küsur yazıyor internette
Bde Mrvrgn merhaba ödeme iki parça şeklinde oluyormuş bu aldığınız rakam ikisinin toplamimi yoksa ilk 8 hftanin mi
Mrvrgn Daha 10.500 aldim yani parca parca yatiriyolar 2 bin 4 bin 3 bin gibi e devletten takip ediyorum surekli Azrayavuz
Defnesa Azrayavuz son yatan 12 ay primi esas alınır internet haberlerine inanmayın yıl sonuna anca 20bini bulur asgari ücretli iseniz
Mrvrgn Vermiyolar zaten paranin yatcagini goruyosun e devletten 15 gun sonra hesaba aktariyolar nerdeyse bide oyle bekliyosun Azrayavuz
Defnesa Azrayavuz tek seferde almanız için rapor sürelerinin yani 16 haftanın dolmasını beklemeniz lazım muhasebecinize söyleyin 16 hafta sonra toplu onay versin öyle yatar
Baymehal Azrayavuz yok kuzum benim öyle olmadı 2 kere 8.500. Verdiler 3.vericeklermi bilmiyorum ama sgk ödendiği sğrece 1000 tlde yatıyormuş bakayım önümüzdeki ayları takip edicem bende
Zeliha2 Hamilelikte kullanılan raporlar 45 günü bulursa doğum parası alınamıyor mu acaba bırde doğuma kadar kullanılan raporlar doğumdan sonra alacağın paradan düşüyor mu bılgısı olan var mı ☺️
Tugcecv Zeliha2 hayır benim ridkli gebelikti isim de cok ağır olduğu icin neredeyse heyet raporuyla gecirdim hamileliği. Analık iznine ayrıldığın tarihten 1 sene öncesine kadar belirli prim günün varsa 90 gün sanırım yatıyor para.
Mrvrgn Doktordan rapor alinabiliyo 32. Haftadan sonra eger caliscaksaniz 36. Haftaya kadar sonrasi zaten sizin hamilelik izin hakkiniz yasal olarak ben tam 36. Haftada dogum yaptim direk hastaneden verilen raporu is yerime verdim Mamikooommm
Zeliha2 Tugcecv yanı bu 2023 yılı ıcınde mı 90 gün olması gerekıyor yoksa ıse başladıktan ıtıbaren ki yılda geçerli olur mu benim 2022 de başladım tam 1 yıl oldu Ocak 2023 de ben alabılırmıyım sizce