yagmur089 idrar yolu enfeksiyonu varsa mutlaka doktorunla konuş yoksa hamileliğin boyunca hep kusarsın mide bulantilarin fazla olur benim ilk dönemlerde çok etkiledi enfeksiyon da vardı bende hamilelikten önce de vardı bir buçuk yıl çektim bu enfeksiyon hastalığını böbrek veya kum daha tehlikeli bebeğe de zarar verir Allah korusun ben ilac kesinlikle içemiyorum kusuyorum ondan serum tedavisi yatış verdi 2 kere özelde ki doktorum Allaha şükürler olsun geçti şuan mide bulantilarim yok idrar yolu enfeksiyonum geçti çok şükür🤲 30cu haftaya girmek üzereyim bel ve bacak ağrılarım çok oluyor uyuşuyor bacağım hep bide çok yoruluyorum agirlastim uykum geliyor tek sıkıntım bunlar 😊