Nasl gidiyor kac hafta liksiniz ne zmn dogum biz 28 haftaligiz baklim mayis sonu gibi inşallah normal dogum olcak inşallah rabbim izin verirse suanlik bi sknti yok bir ay da kntre gidiyorum ilk nst ye 20 haftamda girmistim saglikli olsunlarda gerisi önemli değil birz bel agrim oluyor cok ayakta duruyorum gliba onun haricinde bazen bulantilarim oluyor sbhlari tam gecmis degil bide böbrek te kum var gliba ondanda kaynaklaniyor olabilir