Yasminkrc bebek belli biryerde ve hareket etmiyorsa ki benim öyle oldu , hep aynı yerindeydi 38 den sonra dönme ihtimali çok düşük dedi doktorum bir hafta daha bekledim 39 da hala dönmemiş ve artık doktor sancın gelecek ama yine sezeryan olacaksın dedi artık zorlamanın anlamı yok . Yarın sezeryan olacağım 😂