Kumsal_asya Minnakelifim amin inşallah cümlemiz. Bugün randevum var suyum fazla 37 haftalığız. Cuma alabiliriz dedi 37+2 olucaz. İnşallah güzel şeyler söyler bugün 🙏🏼 Rabbim yardımcımız olsun tüm bebekler sağlığıyla hayırlısıyla doğsun inşallah 🥰
Kumsal_asya nura23 şu fermuar detaylı olansa çok şikayet var onla ilgili bi süre sonra yırtılmaya başlıyomuş hatta 2 hafta önce e bebekte teşir ürünlerinde vardı aynen öyle yırtık.