Kumsal_asya ben aldım canım alma sebebim de ben heryere giderken zaten arabayla gidiyorum benek arabasını çok nadir kullanırım bi düğünde bi avmde gezerken vs. Ama sürekli kullancak olsam almazdım bilmiyorum ama bana dayanıksız ve kullanışsız geldi 🤷🏼♀️🤷🏼♀️ Aldıktan sonra farkettim değişcektim sonra düşündüm zaten çok kullanmıcam idare etsin yeter dedim kaldı öyle. Görsel olarak güzel ama 👌🏻