Hallerimvarbenim benimki hiç sevmez utanır çekinir hiç kimse bu yaşına kadar kutlamamış ben bi ilk foto attım bende gören arkadaşları büroda kutlamış kıyıda köşede beni aradı çok utandım işte senin yüzünden kutladılar aşkım diye 😂 neyse gece eve geldi ben kutladım evi süsledim hazırladım kekler börekler pasta neyse tabağı mumlar falan kendi çapımda çok çok utanmıştı mutlu olmuştu ama hediye almamıştım o yüzden bir tavsiye hediye konusunda veremem sende eve gelmeden evde yapabildiğin şekilde süsleyip pasta kesebilirsiniz 🥰