Ozdbtl gümüş pakette normal doğum veya sezeryan doğum, normal oda, bebeğin ilk kontrolleri, doğum sonrası 1′er tane diş ve diyetisyen kontrolü, emzirme eğitimi var. gold olanda +9 muayene, vıp oda, kapı süsü, doğum sonrası ev takibi gibi şeyler eklenmiş. Bu zamanlarda hem doğuma hem de diğer kontrollere zam gelecek dediler. hatta haziranda da zam olabilirmiş. Son haftalarda da sık kontrol yapılıyor. en mantıklısı gold olan geldi biz onu aldık. Ekstra yaptığın tahlillerde de %15 indirim yapılıyor. Burada kuaför hizmeti de var diye duymuştum ama sormayı unuttum. Bu paketi alıp da bilen var mı acaba ?