Cnsylmz ben yaptırdım, şekerin tatlıyla alakası yok sanırım, çünkü tatlıya çok düşkünüm, unlu mamüller, ekmek makarna, meyveli içecekler çok yer içerim ama gebelik şekerim çıkmadı şaşırmıştım o kadar tatlı yememe rağmen çıkmadı diye :) bende sırf içecekten korktuğum için yaptırmayacaktım ama doktorum mutlaka yaptır dedi bide insülin direncim sınırdaydı korka korka içtim içeceği ama asla korktuğum gibi değildi hiç zorlanmadım