deleytedmom257 Bisaniye sayılı saatlerimiz kaldı bak sancı fln yok bu sefer rahatız.allh kucağımızda göstersin sağlıkla büyütmeyi nasip etsin😊
deleytedmom257 Canisi44 sabah tan hastanede olacağız ama büyük ihtimal öğleden sonra gireceğim.belki erken alırım diye önden gidiyoruz😊
BMH Bisaniye bu gece zor uyursun sen benim ilk doğumum da planlı sezaryendi ben uyuyamamıştım sabaha kadar saç makyaj çantadaki eksikleri kontrol edip durmuştum korkulacak bir şey yok merak etme hayırlı doğumlar olsun inşallah
Melikeersinbekinay deleytedmom257 ikinci sezaryanlara neden çatı muayenesi yapilirki sonuçda planlı oluyor bir bilgin var mı cnm benim de ikinci gebegilim ve sezaryen olucak çatı muaynesini merak ediyorum acikcasi
Bisaniye Melikeersinbekinay benim doktorum açılma olursa kontrol altında tutalım istiyorum demişti yani açılma durumunda belki o anda alacaktı doğuma
deleytedmom257 Melikeersinbekinay benim alt tarafta kaşıntı vardı ondan birde nolur nolmaz biz farketmeden açılma falan olur da bebek hazneye bir anda yerleşirse sezeryan riskli bir şekilde olur.iltihap varmış hatta fitil fln vermişti.
deletedmom255 Bisaniye allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin sanırım ilk haftalarımda sizinle burada bi başlık altında yine denk gelmiştik Ankarada mıydınız?☺️
Gozdeeee Ben de yarın doğuma gidiyorum 39+4 günlüğüz uzun zamandır bebeğim kanala girmiş durumda çatımda müsait ama nedense sancı da yok açılmada dün yine çatı muayenesi oldum açıklık yok kilosu 4 ü geçecek 40 hafta olduğunda o yüzden suni sancı ile doğum denemek istedim açılma olmazda sezaryana geçilecek herkesin duaları bizimle olsun 🙏hepinize hayırlı doğumlar nasip olsun inş
Bisaniye Gozdeeee Rabbim hayırlısını sağlıklısını nasip etsin inşallah. Nazlı kuzu inşallah sağ sağlim kucağınıza alırsınız siz de 🙏🏻 🙏🏻🙏🏻☺️
Melikeersinbekinay deleytedmom257 hım anladım cnm 😉 bebisini Hyrlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşaallah