Ekobero85 öyle canım ben de duydum da durumum biraz farklı ilk doğumum sonrasında bebeğimi kaybettim. Doğum kaynaklı değildi ama sancı geldiğinde endişelenip stres yapmaktan korkuyordum. Görüştüğüm tüm doktorlar da benimle aynı kanıdaydı. O yüzden sezaryen kararı aldık. İnşallah sağlıkla kucağıma almayı nasip etsin bu defa Rabbim. Şimdi bile inanılmaz gerginim. Kafamı meşgul edecek şeyler arıyorum sürekli.