Ftsyldrm 11-14 arası yapılıyor aşkım ikili test, 1 tüp kan alıyorlar birde ultrason cihazı ile karından burun kemiğine ve ense kalınlığına bakıyorlar bizim inatçı keçi babaya çekmiş herhalde popişini devirdi uyudu doktor bir şey göremiyorum biraz yürü gel dedi girmeden önce çikolata yedim su içtim 15dk yürüdüm ama nafile bi kere inat etmiş zar zor ölçüm yaptı doktor, cinsiyetini sorduğumda daha çok erken demişti sanırım detaylı ultrason da öğrencez o da 18-22. Haftalar arasında yapılıyormuş allahım size de bugünleri göstersin sağ salim kucağınıza alın ❤️