Esomami Kizlar 31 haftalikken bebisleriniz kac kiloydu 😊sali gunu gidicem doktora merak iste kac olmustur acaba die 26 haftalikken 1120 gramdi Elestirmeyin lutfen biliyorum hepimizin bebislerinin kilosunun ayni olmucagini fakat o haftalarda kac kg arasinda olur die post actim Artik post acmayada korkar oldum direk on yargilar ve elestiriler 😂😂😂
bibik Esomami 31+1 de gitmiştim 1950 gr 42 cm di bana biraz fazla gibi gelmişti doktor da 200-300 gr civarı önde gidiyor dedi zaten
Esomami bibik bende sali gunu 31+1 olarak gitcem bakalim bana doktorum ne dicek tahmini bu kilolarda anladi mcanim sagol hepinize cok tesekkur ederim 😘😘😊
Esomami Mavi20 yani cayi muaynesinden sonra belli olur tabide benim 2. Sezeryan olcam genede merak ettim sezeryan olcaklarada cati muaynesi yapiliomu🤔
Mavi20 Esomami bende zorunlu sezeryandım ilk gebeliğim ama doktorum suni vermicem çatın iyiyse sancın doğal gelirse normali deneyelim mi dedi bende kabul ettim 😇 O gün risk belirlemesi yapacak.
Mavi20 Esomami ikisi de ilk 🤗 göz hastalığım var normalde göz doktorum sezeryan dedi ama şuan durumum iyi gittiği için bi değerlendirme yapacaklar 🤓