Turgutaykader kuzum emin ol sendeki durum aynı bende ben gebelik yaşamadım ama klomeni bende iki kere kulmadim ikisinde de kist oldu hele ki ilkinde iki tane yumurtam oldu çok umudum vardı ama olmadı (regliden sonra bir hafta günde iki tane kullnadim) ikincisinde de tekrar kist olur diye klomen fazla büyütmesin yumurtayı diye yine bir hafta boyunca bı gün iki tane bı gün bı tane olarak içtim az içtim yani ama yine kist oldu maalesef.Tabi bunlar olunca benim de eşim gitmek istemedi eşime de baktırdım iki kere hiç bı sorun yok eşimde de bende de yok dediğim gibi tüpümde yapışıklık vardı açıldı felan ama gebe kalmama engel olmadığını söyledi her iki doktorumda. Şenol Şafak da iyi ama biraz ilgisiz bana göre Sedat Umur gerckrten çok iyi çok ilgili ne sorarsan ayrıntılı şekilde cevap veriyo anlatiyo fakat eşim sorunumuz olmadığı için devam ettirmek istemedi hayırlısı olsun bakalım rabbim ne zaman verecegini bilir biz yeter ki Allah’a inanaio Rabbimden ümidi kesmememiz gerek. Şuan da kafam çok rahat Rabbime inanıyorum olucavina dair ama ne zaman olur bilemem belki 1 yıl sonra belki 5 belki 10 ama rabbimin bana da bu duyguları tattircagini bana da bı evlat nasip edeceğine inanıyorum o yüzden son 3 4 aydır felan çok rahatım rahstliktan kastım tedavi vs istemiyorum he eşim aşılama vs yaptıralim derse kabul ederim ama ben kendim eşime yaptıralim diye baskı yapmiyorum önceden yapiydum doktora gidelim gidelim diyodum. Geyveyi biliyorum bı kaç kere geldim kuzum