tüp bebek değil ama yumurtlamanın 13. günü yapmıştım negatif çıkmıştı ona güvenerek herkül olmuştum 😂 meğer hamileymişim bir de yapmadığım kalmamıştı Allah korumuş. yarın sabah negatif çıksa da ya bir hafta daha bekleyip bir daha yapın ya da kan verin. Allah isteyen, değerini bilecek herkese sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah