Gulmasal Benim 0.100 den yukselmisti ama adet gunu öğrenmiştim olsa 9 gun icinde cikardi sanirim kanda
Kcbs_ysmn_467 Humeyra16Selim bende baktım normade tüp bebek için rahim filmi cekicektim adetim gecikti için bekledim
Kubrabebisi Kcbs_ysmn_467 bekle biraz daha hemen yok deme ben 3 kez kan verdim 5 haftada ve hepsi olumsuz çıktı 5. Haftada anca çıktı 6. Haftada doktora gittim ve geç döllenmem vardı çok şükür onu atlattık ama bunlar oluyor
Kubrabebisi Kcbs_ysmn_467 hemde bana negatif dedikleri için ağır kaldırmaktan çocuğumu kasıma düşürdüm ayrıca değer illa 5 olacak değil ben 4 ile öğrendim en son
Selinaksu91 Kcbs_ysmn_467 beta 5 ve üzeri çıkınca gebelik var demek oluyo , adet gecikirse kan vererek öğrenebilirsiniz kanda çıkar
Kubrabebisi Humeyra16Selim kanda hemen çıkmıyor ben 5. Haftaya kadar kanım da hamile olduğum falan çıkmadı herşeye biliyormuş gibi dümdüz yorum yapmayın