Kcbs_ysmn_467 9 günüdür gelmeyen adetim ve siidetli bel ağrım test yaptım var ama kanım da yok denildi hiç adetim gecikmezdi ama böyle olunca acaba geç döllenme olabilir mi Beta 0.200 çıktı
Melisasak145 Kcbs_ysmn_467 düzeltiyorum yanlış anlamisim 0,200 bilmiyorum Allah gönlüne göre versin canım
Zeynepozcan Kcbs_ysmn_467 maalesef negatif canım, testte kaç dakika da çıktı? Çok belirgin mi yoks silik mi
262223-- Kcbs_ysmn_467 doktorum 0 la başlayan testler negatif der 5 ve üzeri hamilelik olur dedi üzgünüm en kısa zamanda nasip olur belkide hamilesin geç döllenme olabilir daha kana karışmamıştir
Selinaksu91 Kcbs_ysmn_467 beta 5 ve üzeri çıkınca gebelik var demek oluyo , adet gecikirse kan vererek öğrenebilirsiniz kanda çıkar
Kcbs_ysmn_467 Zeynepozcan teste hemen çıktı bende tüp bebek tedavisine başlıcaktım doktorum rahim filmi felan istedi ama gelmedi Belirgin çizgi evt
Zeynepozcan Kcbs_ysmn_467 yani testte yanlışlık var o zaman, çünkü çift çizgi gördükten sonra kanama olmadıysa kanda da çıkması gerekiyor
Humeyra16Selim Kcbs_ysmn_467 aslnda testlerde negatif olunca yanlslk oluyor pozitifte yanls hc duymadm belki dis gebeliktr
Kubrabebisi Humeyra16Selim kanda hemen çıkmıyor ben 5. Haftaya kadar kanım da hamile olduğum falan çıkmadı herşeye biliyormuş gibi dümdüz yorum yapmayın