annekuzusu_ 2 kayıpfdan sonra pıhtılaşma cıktı ben gebeliğimin 4. Haftasından beri oksapar iğne , coraspin ve progestan hap kullandım . Fitil olarak kullanmadm canım
Bu zamana kadar herşey iyi gitti kanamam da olmadı cok şükür tam herşey yolunda dedm plasenta aşağıda denildi😂 valla bilmiyorum bakalım korkuyorm bi sonraki gebelikte de plasentayla uğraşıcam:) ah iğne ilaç bişey değilmiş beterin beteri varmış allahım bizim emeklerimizi boşa cıkarmadan sağ salim kucaklarımıza almayı nasip etsin kızlar okuyan herkes amin desin🤲🏼😓❤️