Doğum şeklin değişiyo ben sezeryan olucam. Bide dün sabah ciğer geliştirici iğne oldum. 28+4 de önlem amaclı erken doğum olursa diye inşallaj olmaz bende erken doğumdan korkuyorum cunku bebeğim tam anlamıyla gelişsin vaktinde gelsin istiyorum. Sağlıkla gelsin de gerci ne yapalım herkesin doğum hikayesi bir olmuyor 😥 bugun bende ütü yaparken oturup ağlamıştm nebiliyim duygusallık hassaslık mood on☺️insanın sinirleri yıpranıyo. Doğru düzgün hareket edemiyosn diye. Ama elhamdülillah buna da şükür ermek lazm bak buraya kadar geldik. İnşallah rabbim sağlıklı almayı da nasip eder ☺️🤲🏼🌺