ada1010 merhabalar, benim yumurta rezervim azdı ve yaşım 35 olduğu için doktor bana tüp bebek dedi, tüp bebekte de ilk denememiz daha yumurta toplama işleminde olumsuz oldu, o kadar çok üzüldüm, bu durumu o kadar çok kafama takıyordum ki, tamam artık olmuyor istemiyorum dedim ve doktorun 2-3 ay ara verelim dediği dönemde doğal hamile kaldım. Kesinlikle rahat olun aklınızdan atın, sürekli düşünmeyin, emin olun vakti zamanı var, rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏