Hizligonzales ada1010 bende kac tane doktor gezdim kalamamistim en son bi doktor buldum aşılama ile ilk seferden gebe kaldim oglum 1bucuk yasinda suan hic korunmadik bu sure zarfinda nasilsa olmaz bunada tedavi yontemi uygulariz diye supriz bi sekilde gebe kaldigimi ogrendim bu bebegimede.
AyselCvk Selinaksu91 banada öyle diyorlardı canım başında savar gibi sonra Allah razı olsun bi doktorum 21. Gğn kanıma baktı ve yumurtlamam olmuyormuş. Boşuna 1.5 sene uğraşmısım yani sonra klomenle hamile kaldım kuzum bi baktırın derim
Selinaksu91 AyselCvk baktı canım herşeye bakıldı yumurtlama var herhangi bir sıkıntı yok eşimde de bendede biz zaten ilk başta tüm kontrollerimizi yaptırdık
elayaz_ ada1010 benim ilk gebeliğim 6 sene korunmuyor olmama rağmen tüp bebekle oldu sürekli çocuk istiyorum kafası zihnime yerleştiğinden artık eşimle ilişkide görev olarak geliyordu sonu hüsran oluyordu sonrada 🥺 14 aylık oğlum varken hiç beklemediğim bir şekilde hamile kaldım çünkü zaten çok şükür rabbim tüp bebek tedavisiyle evlat sahibi etmişti artık hep isteyenlere versin ben onu tattım diye kafamdan çıkarmıştım tekrar çocuk olayını biliyorum çok zor ama gerçekten akışına bırakmak gerekiyor bu mübarek günde dualarınız kabul olur siz ve isteyen kim varsa rabbim en kısa zamanda hayırlı haberi almayı nasip eder inşallah
Beyza_1204 Ben de bir buçuk seneyi geçti iki üç ay sonra 2 sene olucak polikistik over bende 3-4 ayda bir adet oluyordum Dr.mfk var duymuşsunuzdur belki onu tavsiye ederim kizlar bı araştırın ben 6 aydan uzun süredir takip ettim araştırdım ve sonunda iletişime geçtim takviyelerinden kullandım ve daha kullandığımın ilk ayı bitmeden hamile olduğumu öğrendim şuan 6 haftalık hamileyim Araştırın bir deneyim derim… Rabbim şu mübarek günde tüm anne olmak isteyen kadınların kucağını boş bırakmasın yollara baktırmasın inşallah kısa sürede siz de güzel haberler alırsınız 🙏🏻❤️
Caglali ada1010 bende bir buçuk yıllık evliyim çocuk düşünüyoruz ama “Allah’ın vardır bir bildiği” Allah geciktiriyorsa güzelleştiriyordur duanı eksik etme canım 😊🤲🏻❤️
dilay_06 ada1010 ben evlenmeden önce ultrason vs kontrol ettirdim annemin yumurtalıklarında kist varmış zamanında yıllarca olmamış. Korkudan 2 kez baktırdım bir şey çıkmadı. Evlendikten sonra da 1 ay içinde hamile kaldım.
Marulkafa1 ada1010 ins en kısa zamanda hayrlı bı haber alirsnz bı bakmissn ummadığın anda geli verir❤️ Benmde farklı bı sorum var bı kızım var ve d.k.hapini kullandım 1 seneye yakın snrasindan çocuk istedik olmadı hala da olmuyor belki görüp yazanlar olur 🥺
Ezgikrdy Hgmom1 Eşin bir ay boyunca dogal keciboynuzu pekmezi yesin bitirsin hepsni sende yumurtlama takibi yaparak o gunlerde beraberlik saglayabilirseniz Allahin izniyle olur insallah
Hgmom1 Ezgikrdy inşallah birde öyle deniyim bende keçi boynuzu tozu var sütle içiyorsun onunla birlikte içsin o zaman
Hgmom1 Ezgikrdy ben yumurtalama takibi yapmıştım yumurtlama oldu ama o ay stresten geç gelmişti. Takip yapmak bende çok stres yapıyor ya
Aslhnam ada1010 bence çatlatma iğnesi vurdur derim 🥰 bizde aynı şekildik hiç bir sorun yoktu ben çatlatma iğnesi istedim o ay şükür hamileyim
Erbe ada1010 beş sene uğraştım hiç kalaamdm bu arada burda aşılanma olmuştu tutmadı tabiki doktor hatasiydi snra İstanbul’da bı doktor buldum ve hayatım değişti meğer aşılamayı yapan salak rahim filminde gözüktüğü halde umudumuzla oynamış rahimde az yapışıklık gördü hemen amelyat oldum histeroskopiyke snrasinda iğne ve ilaç kullandım o ay hamile kaldım oğlum şuan 10 aylık ve o iki aylıkken tekrar hamile kalmışim üç hafta snrada o gelio umudumuz kaybetmeyin iyi doktor blun istanbuldaysanda direk bezmialem Pınar ozcani tavsiye ederim tek dokunuşu yetti Allah razı olsun ondan
Bircandeniz ada1010 yaa ben hamile kalma konusunda çok acele etmiştim. Aslında ben istemiyordum eşim istiyor diye hiç korunmadık daha sonra hiç hamile kalmadım. Haziran ayında evlendik ocak ayında ist gidince çapada sperm testi yaptırdık normal çıktı. Yaşadığımız yere gelince ben hormon testi yaptırdım normal çıktı. Sonuçları bir kaç doktora gösterdik birde. En son artık saldık yani ne yapalım tüp bebek yaparız diye. Bu arada doktor folik asit yazmıştı inofolikti yanlış hatırlamıyorsam ve normallerden daha pahalıydı ayda 2 tane falan bitiyordu. Artık olmuyor diye onuda bırakıp daha ucuz olan sağlık ocağında yazılan bir folik asit aldim. Tam temmuz ayında tüp bebek görüşmesinde doktor bir muayene edelim dedi ve kese gördüğünü söylemişti biz şok olduk yani. Yani burda okudum kilo problemin olabilir çünkü bende 59 kiloydum kilolu değildim ama yaz geliyor diye eşimle kilo verdik 53 e düştüm aynı zamanda hipoglisemim vardı ani şeker düşmesi bu da hamile kalmama sebep olmuş olabilir.
Ecemirem-06 Bişey çıkmadıysa hiç stres yapma üstüne düşme canım bende sürekli aklıma takıyodum ağlıyodum olmuyor diye 1.5 sene oldu nerdeyse de Rabbim doğru zaman da nasip ediyor çok şükür şuan 3 aylık hamileyim doktora çok gitmiştim Nisan’da hamile kalırsın falan dedi Aralık’ta kaldım kist vardı ondan zannediyodum değilmiş bol bol dua et ama kafana takma en çok düşünmek etkiliyor hiç ummadığın anda kalırsın inşallah kaç kere test yaptım sayısını bilmiyorum adetim de duzensizdi en son öylesine yaptım testi çünkü umudum kalmamıştı görünce inanamamıştım. Sabret rabbim en güzel zamanda nasip etsin inşallah
Silanizz_00 ada1010 2senelik.evliyim bir senedir tedavi görüyordum hiçbir sıkınti yoktu ne eşimde ne bende femara ilaç kullandım çatlatma iğnesi vuruldum 3.vurulmamda hamile.kaldim