Ceylanim Gull11 o yuzden hissetmiosunuz bende öyleydim simdi nasip okursa 2. gebeligim 18 de hissetmeye başlamıştım simdi bariz belli hareketleri 23 haftaya girdik an itibariyle saglikla gelsin meleklerimiz inslalahhh 😍😍
Huzur20 gamzedenizz Bence hissediyosnz ama anlamiyosunuz ben 18nci haftamdayım ve hissediyorum özellikle yattiginizda iyice dikkat ettiginizde anliyosunuz
Huzur20 doganursezmag Aynen katılıyorum dikkatlice ona odaklanınca o hareketleri anliyosun bende aynı 17+4üm ve nerdeyse 2 haftadır ara ara hissediyorum
Glstn Gull11 Benim ilk gebeliğim 16.haftada hissettim ilk.Allah esirgesin çok hareketli. Şuan 29+2 horon oynuyor içerde 😂😂