Kbraldemr Benim ilk gebeliğim 17. Haftada hissettim ilk hareketlerini. 23. Haftadayız çok net hissediyorum artık ☺️ Herkeste farklı oluyor 22. Haftaya kadar hissedemeyebilirsin demişti doktor
Gull11 Shryrydn belkide inşallah öyledir rabbim hayırlısıyla kucaklarımıza almayı nasip etsin hepimize 😊
Denizz01 Gull11 26 haftalıkken bi gün hiç hissetmedm kafayı yedm doğru nst ye girmemle bi tekme attı olabilirmiş biz yoruldukça 2 gün oynamadığı olacak ama 30 haftadan sonea düzenli oluyor mutlaka hareket ediyor merak etmeyin 😍
Gull11 Denizz01 ay bide ben bikaç gündür temizlik yapıyorum yoruluyorum bide grip olmuşum belkide o yüzdendir yorulunca olabilirmi acaba 🙄
Feride95 Cinsiyetin bilmiyorum 3 cu çocuğum 1 kız 1oglan var .ve oyrenmiyecem .sürpriz olsun ne olursa olsun😊
Denizz01 Gull11 tabi yorulunca o şuan çok yorulur daha minik ama 30 dan sonda ayakta bile vuruyo iş yaparken bile ama şimdş siz yoruldukça onun hiç oynamadığı hareket etmedği zamanlar olacak dert etmehin Alllahın izniyle hiç bişeyxik olmazzz
Tontisannecik Gull11 benim de ilk gebelik bir gün uzandım yatağa dinleneyim diye bir kıpırtı hissettim daha önce hissetmediğim ama emin olamadım sonraki günlerde yine olunca tamam dedim bebek bu 😊
Feride95 İlk iki çocuğum isteyerek oldu..buna yakalandıktan ama.ama iyikide yakalandık...bu arada 23 yaşım var hala
Morebebek Kısa süre sonra hissedersin canım birde zayıf hamileler çabuk hissediyor. Sakin bir yere geçip soluna yat pıt pıt hissedersin bebişini...
1850 doganursezmag bılemeyız ama yaramazlık belirtisi degıldır herhalde.zamanla tekmeler dahada artacak. Ben suan 27 deyım ılerde daha da artıyormuz sanırım görcez bakalım😊