Ya kızlar bılıyorum her beklediği cinsiyeti duymuyan bu umuda gırıo ama benım ki umut degıl kafa karısıklıgı. 13+3 te 2 li teste bariz gördüğüm görüntüye kndımı kaptırmamak adına hep kız dedım ama burda sayısız kişiye o görüntü için erkk dedim ve hepside erkk cıktı. Hatta bugun bır arkadas aynı hafta gün ve görüntüyle erkk oldugunu öğrenmiş. O gün 2 li teste doktorum hiç bsy demedi bnde detaylıya kadar kendıme ve cevreme dahıl hep kız dedım. İtiraf ediorum %40 lık bir ıhtımal vermiştim ve hep onun üzerinden gittim. 1 hafta oncede detaylıda yuzu koyun yatmış bacakları kndıne dogru ckmış 2 doktorun anca ölcüp kontrol edebildiği ve cogunlugu erkk bebeklerde olan bır sorunla kız dedıler ve kafam karıstı yanlış gordu demıorum ama o halde saklamış olabilir mi erkk annelerı beni aydınlatın ? Nerde okuduysa bu böbrek genişlemesıde %90 erkk bebeklerde oluyormuş. Belirtilerim cart curt onları demicem bile cunku bnde belirtileri cinsiyete baglamıorum ama oncesınde 2 aynı cıns dogurduysanız ıkısıde aynıysa farklı olan daha cok dıkkatınızı ceker.
Ya bide hergün burda cıkıp bırı yanılmış bir tahmınle gelice bnde bunlardan biri olabilir miyim diye düşündüm.