kalbiminpariltisi Ledeyna21 git gide haftalar büyüyor desenize 😂 sağlıkla sıhhatle gelsin inşallah gerisi önemli değil ☺️
Fevehan kalbiminpariltisi 39 oldum bugün nişanım geldi hafiften sancılar da başladı . Bir iki güne gelecek hayırlısıyla. Bebek ne zaman isterse ALLAHta ne zaman nasip ederse o zaman gelir canım. Ama genelde 38-39 geliyorlar
kalbiminpariltisi Fevehan sağlıkla doğurun inşallah, tabi nasip işi Allah’a hep bayrama kalmayayım diye dua ediyorum inşallah rabbim kabul eder 😇
Hizligonzales kalbiminpariltisi cok hareketli degildim acikcasi malum son haftalar yururken bile nefes almakta zorlaniyor insan ama elimden geldigince ufak tefek yuruyusler yapiodum o kadar onun harici genel olarak yatiyodum😄
kalbiminpariltisi Hizligonzales maşallah güzel zamanda güzel bir şekilde doğum yapmışsınız ben de kolay doğum hareketleri çalışayım dedim de☺️
Fh2512 kalbiminpariltisi benimde oruca denk gelmesi zorluyor. Oruca kadar kendimi toparlamak istiyorum eşim zorlanır çünkü tek başına 🥴 bayram seyran yok ama yakınımın düğününe ve ablamın sözüne denk geliyor katılamıcam gözüküyor 😔😔
kalbiminpariltisi Fh2512 nasıl yani siz oruç tutmayacaksınız sanırım eşinize hazırlamak mı zor gelir diyorsunuz çok anlayamadım😇
kalbiminpariltisi Sedadgr maşallah maşallah rabbim bana da öylesini nasip etsin 🤲🌸 tabi isteyen herkese de☺️
Yasemindursun kalbiminpariltisi o doktoruna ve bebegine bagli canim ben kizimi 40+2de dogurmuştum açilmam vardi sunni sanci verip dogum oldu cok sukur Allah hepimizi saglikla kucagimiza almayi nasip etsin 2.kizima hamileyim :)
kalbiminpariltisi Yasemindursun inşallah sağlıkla gelsinler bakalım yaşayıp göreceğiz rabbim en güzelini hayırlısını nasip etsin hepimize 🥰
kalbiminpariltisi Lavina Allah razı olsun inşallah hepimizinki isteyen herkesinki çok güzel çok kolay doğumlarla gelsin 🌸🥰
Fh2512 kalbiminpariltisi evet canım eşimi düşünüyorum nasıl olur yeni doğmuş çocukla iftar sahur zorlanıcam gibi 😔💁♀️