kalbiminpariltisi canım normal doğumda belli bi hafta yok ne zaman gelmek isterse bebiş bir arkadaşım 35.haftada yaptı suyu gelmişti biraz hastanede yatıp suni sancı ile doğurdu,görümcem 41. haftada yine suni sancı ile doğurdu,ben gelişimini tamamlayıp sağlıklı bir şekilde gelsin diye dua ediyorum bence sizde normal olsun diye takılmayın hangisi kolay olacaksa bebek ve sizin için sağlıklı olacaksa o olsun.