Bizde 30.haftamıza girdik çok şükür 🤲 Evet bende başlarda çok korktum hemde çalışıyordum da çok da dikkat ettim. İlk başlarda 3 haftaya bir çağırdılar tek doktor takibinde gittim sonra taşındım başka bir doktora gidiyorum. Ben tek doktor tercih ediyorum. Şimdi 2 haftaya bir çağırıyorlar. Sadece biraz ağrılarımız var onun dışında iyiyim 🙂 Boş vakitlerinizde sadece dinlenin derim. Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🤲