2boysmoms şimdi şöyle erkek ismini eşim verecek diye anlaştık benim beyde asıl ve aslan dedi bende aslan egitemem dedim😁 asile de gelince anası belli babası belli 😁😁 en son erkek isimlerini sesli oiiduum bütün güzel isimleri kardeşlerim akrabalar kullanmış. Çaresizce okurken yamaç dedim eşimde işte bu dedi aslında 😁😁 ama daha doğuma çok var😁