Kizlar geçen ay doktora gittim bizim bebiş poposunu döndü göstermedi bugün büyük bı heyecanla gittim ve kız olmasını çok istiyordum erkek dedi kesin dedi ongun sonrada detaylı ultrason var bu arada gebeliğim ilk üç ayı canım full ekşi istedi son bir aydir hem tatlı hem ekşi karnimda top gibi yaygın hurafeler işe yaramadı galiba. Hep kız ismi düşündüm şuan çuvalladım. Erkek isim önerilerini bekliyorummmmm