ilknurakdogan1 Hastaneleri aradığımızda direk söylüyorlar mı ücreti yoksa gitmek mi gerekir araştırmak için
mercimekkoftesi1 ilknurakdogan1 ben aradığımda maalesef telefonda bilgi veremiyoruz demişlerdi. Ben hastaneye gittiğimde sordum o zaman söylediler
Silaaa_2 edadm ben muane için özele gidiyorum ama doğumu devlette yapıcam pahalı çünkü özel hastanede maddi imkanı olan özelde doğum yapabilir:)
aysegul- SaHil_Hayat merhaba bende gebze medical düşünüyorum paket içeriği ne acaba bir bilginiz var mı ? Ben henüz sormadım
Fnsengul Gamzecem canım Beylikdüzü Medilife da yapacağım bende normal doğum 6000 ₺ sezeryan 8000 ₺ aklında bulunsun doktorum filiz hanım ve çok memnunum
Edanrvrkn Fnsengul merhabalar bende medilife hastanesinde bedia hanıma gidiyorum doğum fiyatları Nisan başı guncellenecekmis bilginiz olsun
Tugce0526 edadm ben özelde yapacağım paket aldım 9750 ye ama benden snra alanlar zamdan dolayı 15 bine flan almışlar
SheeR edadm özelde yapacağım 13 bin lira dediler %25 indirimli olacak benim 8-9 bin arasına denk gelecek sanırım
Meers edadm ben medical parkta yapacağım normale 20 Sezeryan 23 bin diyorlar ama benim tamamlayıcı sağlık sigorta. Olduğu için hiç ödeme yapmayacağım