Bebbak AsyA_34 tabikide ederim canım benim gidicem en kısa zamanda önce kan sonra hastanede doktor kontrolü inşallah
Seval2468 Bebbak kötü şeyler getirmeyin aklınıza niye dış gebelik olsun 2 gün arayla kan verin 2 kat yada yakın artış oluyorsa sağlıklı gebeliktir betaniz 1500 üstü oluncada doktora gidin kese ve bebeği görürsünüz
gizemcivil Canım birde erken gebelik testi de değil kaset testde çıkmış . Hayırlı olsun bence var hamilelik 🥰. Gidip kan ver yarın 1 saate çıkıyor sonuç
BurcuLice Bebbak hayırlı olsun canım rabbim sağ salim kavuştursun kan vermenize gerek yok kendiniz doktorunuzu seçin ve bebişi görmeye gidin 😊🤗
Ozlemdemir Bebbak gebesiniznallahin izniyle bende dış gebelikten hep korktum üç ayım dolmayana dek doktora bile gitmedim ama rabbim nasip etti dış gebelik değildi
Alya09 Hayırlı olsun çok net çıkmış kan verin ne kadar olduğunu söylerler ondan sonra ben 6 yada 7 hafta içerisinde gitmiştim kontrole hem kalp atışını duymuştum hem kese falan herşeyi bakılmıştı ama önce kan verin öğrenin son adet tarihine göre söylerler ne kadarlık olduğunu 1 aylık büyük ihtimalle
Tugbakarciga Bebbak hayırlı olsun bebeğiniz merhaba demiş 🥰 aynı gün öğrenmişiz ben de dün test yaptım pozitif çıktı
Bebbak AsyA_34 kan verdim sonuç pozitif ama beta kaç olduğunu söylemediler 1 ay ortalama 6 haftalık yani risk var mıdır şuanda bilemiyorum
AsyA_34 Bebbak e nabızdan bak sonucuna at bize kuzum, öyle riskmiş dış gebelikmiş vs böyle şeyler aklına getirme olası durumda zaten doktor bilgilendirirdi ,çok sevindim darısı bana inşallah Allah sağ Salim kucağına almayı nasip etsin💖
Bebbak MelodyFairy bakmayı denedim ama olmadı bilgin varsa canım söylermisin bakiyim tahlillerden baktım fakat hiç gözükmüyor
Bebbak AsyA_34 bakarmısınız ne demek oluyor kaç haftalık bebek risk varmıdır doktora gitmeli miyim kese gözükür mü
AsyA_34 Bebbak Belki daha düşmemiştir sürekli kontrol et tahlillere girince beta diye yazar zaten bugünün tarihiyle
nidosh Bebbak bulunduğum şehirdeki hastahanede de asm de de tahliller hemen düşmüyor. Hastahanelerin sayfalarında tahlil sonuçlarını bakıyoruz hemen. Ya da il sağlık merkezi sitesinden. ASm için de asm sitesinden öyle bir şey olabilir mi hastane mi yoksa asm mi