Bebbak Merhabalar testim evde yaptığım çift çizgi şuanda napmam lazım kan tahlili mi vermeliyim acil yardım
Bebbak Seval2468 gerçekten mi ya rabbim sen ne güzel bigünde bu haberi verdin ya korkucağım bi durum var mı peki dış gebelik filan yazıyor internette daha ilk benimki haliyle korku filan oluyor
AsyA_34 Bebbak Dış gebelik neden olsun canım öyle şeyler düşünme bi hafta gecikmen olmuş betan yüksek çıkar yarın gidip kan ver sonucu da bizimle paylaş merak ettim ❤️❤️ Allah sağ Salim kucağına almayı nasip etsin bana da dua et 😘
MaviJournal Bebbak önce gidip kan verin. Sonrasında iyi bir kadın Doğum doktoru bulup ona muayene olun. Gebelik testinin pozitif çıkması dış gebelik vs hakkında bilgi vermez. En kesin bilgiyi doktor verir. Hayırlısı olsun inşallah
Seval2468 Bebbak kötü şeyler getirmeyin aklınıza niye dış gebelik olsun 2 gün arayla kan verin 2 kat yada yakın artış oluyorsa sağlıklı gebeliktir betaniz 1500 üstü oluncada doktora gidin kese ve bebeği görürsünüz
Bebbak AsyA_34 tabikide ederim canım benim gidicem en kısa zamanda önce kan sonra hastanede doktor kontrolü inşallah
Bebbak AsyA_34 kan verdim sonuç pozitif ama beta kaç olduğunu söylemediler 1 ay ortalama 6 haftalık yani risk var mıdır şuanda bilemiyorum