Sevim44 pöffff bende de var o duygu. Günde bikaç kez yokluyor beni.. 2. Çocuğum olacak Rabbim nasip ederse. İlk gebeliğimden sonra 2inci Düşük oldu. Hem de hiçbir şey yokken, kürtajsız fln.. Şimdi de herşeyin yolunda gitmesi.. Ne bileyim bazen fazla güzel gibi, sanki hevesim kursağımda kalacak gibi.. Ama o düşüğümde şunu öğrendim ; veren de alan da Rabbim. Ben ne istiyorsam değil, hakkımda hayırlı olanı versin diye dua ettim hep. Şimdi ne zaman içim daralsa tevekkül ediyorum. İnşallah sağ salim kavuşuruz bebeklerimize 🙏❤️