Anneolacak evet aynılarını yasadım cok zor bi durum dogum anında bebeğin kafasını hissettğim o anda bir bebek agladı benim zannettim ama degildi o anki duyguları mı anlatamam Allahım sizlerede güc versin 12 saat boyunca sancı çektim her seferinde bitsin diye yalvardım ama buna şükür 6 ay gecti üstünden herkes yapma cocuk dediler cok zor oldu dogumun cok yıprandın diye ama dinlemedim verende Allah alanda iyikide olmus benim güzel oglum. Kucagıma aldım nefes dahi almasa buna bana rabbim verdi her halimize şükür Allah bu bebeklerimize ömür versin insallah