4 ve 6 ayımın arasında ben tam 10 kilo aldım. 4. Ayımda bulantım bitti ve iştahım açıldı. Ayrıca Decavit kullandığım için o da beni kilo aldırdı. Şimd 8. Ayım bitti üstüne 3 kilo almışım. Artık bebek alıyor bence. Ekmek 2 dilimden fazla yemiyorum. pilav makarna çok nadir. Düzenli ve dengeli beslenince fazla kilo alımı mümkün olmuyor 😌 Ayrıca ben de 1.61 boyundayım 53 kiloyla hamile kaldım. Zayıf hamilelik daha rahat oluyor... İnşaAllah doğumdan sonra veririz, veremeyeceğimizi sanmıyorum😍