Fik istanbulda yaşıyorum ilk gebeliğimde devlete gideyim dedim ama randevu bulmak ayrı dert randevu bulup gittim diyelim doktor adam akıllı ilgilenmiyor zaten araştırma hastanesine gitmiştim 1,2 kez genelde asistan mı öğrenci mi ne bakmıştı ya da bana öyle denk gelmişti bilmiyorum ama bn hiç memnun kalmamıştım o yüzden özele yöneldim ikinci hamileliğim yine özelde devam ediyorum doktorum ilgili herşeyi detaylı anlatır sürekli ulaşabiliyorum da doğum zamanı da gece gündüz farketmiyor doğuma kendi doktorum giriyor özel bana daha mantıklı geliyor