Tubatgn madem öyle yorumumdan niye bu kadar rahatsız oluyorsunuz ki özele gidebilecek durumunuz varken devlete gidiyorsanız :) ben kendi gördüğümü söylüyorum hiçbir ünlü görmedim hiçbir zengin görmedim devlete giden bana göre bu maddiyat meselesi, ki bu zaten benim düşüncem fikrim bence bu kadar rahatsız olmanıza gerek yok:) ben devlet tercih etmiyorum rabbim de muhtaç etmesin kadın doğum adına hiçbir şekilde istemediğim bir şey devlete gitmek bu benim fikrim tamamen kimseyi ilgilendirmiyor bence biraz sakin olun :)