esmerella37 Yaprak- cnm bunu adete kac gun kala yaptın ovulasyonu ben adete 8 gun varken yaptım silik cıktı gebelık yokmdur yoksa erken yptıgım icinmi ? silik cktı
MelodyFairy Yaprak- yok canım daha önce yapmadım çünkü regl olmayı bekledim dediğim gibi takvime göre yarın olmam lazım
Yaprak- esmerella37 canım bu ay 1 hafta erken adet oldum dedim ama çok az iki gün sürdü iki gündür ovulasyon pozitif bende bi test yaptım sanki çok silik çıktı yarın yine tekrarlıycam
Susamtohumununannesi MelodyFairy canım bende ovulasyon testi ile gebelik öğrenenlerdenim ama benimkinde ikiside kopkoyu çıkmıştı
MelodyFairy Susamtohumununannesi fotoğrafı var mı? Ya ben zaten gebelik diye atmadım ama normalde ovulasyon olacağı zaman da tam pik olmadan önce de hafif silik çıkıyor ya kafam karıştı benim ilk deneyimim bu testte
MelodyFairy MelodyFairy adet olmayı bekliyorum biran önce bu testlere baslamak icin ama sanki pik olacak gibi neden çıktı ki