MelodyFairy Kızlar adet günüm yarın gösteriyor ama emin değilim olur mu olmaz mı çünkü düzensiz 😏bu neyi gösteriyor simdi ? Deneyim dedim elime bugün ulaştı diye
Gizzgzz MelodyFairy adetten sonra kullanmaya başla yumurtlamanı gösteriyor ama iki çizgi de koyu olursa yumurtlama olur biri silikse negatif
arirangg MelodyFairy O zaman yumurtlaman çoktan geçmiştir. Testlerini boşa harcama. Adetin bitince başla
Susamtohumununannesi MelodyFairy canım bende ovulasyon testi ile gebelik öğrenenlerdenim ama benimkinde ikiside kopkoyu çıkmıştı
MelodyFairy arirangg ama iste bilmiyorum tam ne zaman olduğunu yumurtlamanın yarın bekliyorum regl günümü sadece bugün elime ulaşınca yapmak istedim
Gizzgzz MelodyFairy yarın regl olmazsan ve gebelik şüphen varsa kan ver eğer ki yok hamile değilim ama bebek düşünüyorum diyorsan ovülasyon testine adet bittikten sora başlaman gerekiyor adet öncesi değil
Tuubaoz MelodyFairy gebelik testi yap kuzum oglumda bende adetten 5 gun önce böyle silik cizgiyle ovulasyonda görmüştüm hadi hayırlısı
arirangg MelodyFairy Yumurtlama günü reglyden 14 gün önce olur. Eğer senin 1-2 günün varsa çoktan geçmiştir canım. Adet olursan adetin biter bitmez teste başla. En kaliteli testi almışsın. Ben de bu testle hamile kaldım
MelodyFairy arirangg evet canım güvendiğim yerden aldım bende regl günümü bekliyorum zaten bitince yapmam lazım biliyorum ama denemek istedim 😌 yarın regl olmazsam nolcak peki ya
MelodyFairy Gizzgzz bunu biliyorum yukarı da belirttiğim gibi. Elime ulaşınca yapmak istedim çalışıyor mu test diye
Gizzgzz MelodyFairy çalışıyordur canım sen adet sonrası sildikten net e doğru takip et işte iki çizgi net olduğu gün birlikte ol ertesi gün de birlikte ol
MelodyFairy Yaprak- pik mi şuan ? İlk defa deneyeceğim ovulasyon o yüzden hıc bilgim yok 😏yarın olmazsam nolcak ya
Yaprak- MelodyFairy yok canım pik değil ama bazı arkadaşların pik değil ama testi pozitif çıkıyor eğer daha önceleri silik çıkıyor şimdi daha koyuysa olabilir inşallah vardır
MelodyFairy Yaprak- yok canım daha önce yapmadım çünkü regl olmayı bekledim dediğim gibi takvime göre yarın olmam lazım